Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

woensdag 7 september 2016

Hey 6A en 6B, 

Ik hoop dat het een spetterend schooljaar wordt. De eerste lessen waren al heel leuk maar ook vandaag deden we wat bv: zelfstandig werk en tegelijk deden sommigen spelling. Ik hoop dat die kinderen dat leuk vonden. Het digibord bij meester Mark was heel leuk met W.O.. 
Vandaag deden we onze 2de turnles met basebal. Ik vond dat heel leuk, maar spijtig genoeg was er geen tijd meer om nog een potje riddervlag te spelen want dat is pas een leuk spel! En dan mogen we de 1ste turnles natuurlijk niet vergeten daar hebben we goed gelopen en gejogd. 
Wiskunde hebben we ook al gehad met cijferen en vandaag vond ik die vraagstukjes heel leuk. Ik vond het ook heel leuk dat juf Shana er was om te helpen. Dankjewel juf Shana!
Aan iedereen wil ik dit nog even mededelen de oefeningen en spelletjes die bij 'extra' staan zijn zot leuk. Ook het kruiswoordraadsel van woordpakket 2 is kei cool)
Maar nu ga ik jullie laten, nog een fijne woensdagnamiddag en geniet er van! 

Met veel liefs Ilana xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten