Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

woensdag 14 september 2016

Petekindjes!

Hey iedereen, 

Ik ga ook even vertellen over de petekindjes! Margot heeft er ook al over verteld maar ik ga ook zeggen wat ik er van vond! 
Ik vond het idee leuk van dat we een kaart kregen en dan zo ons petekind moesten vinden! Ik was zo benieuwd wie ik zou krijgen! Ik wou graag een meisje, en ik heb een meisje gekregen. Joepie! 
Het was wel spijtig dat de zieken het niet konden meemaken, maar nu weten ze al wel wie hun kindje is! 
Mijn petekindje is Roxanne. Ze is super schattig! En we hebben al veel spelletjes gedaan! Sommige hebben twee kindjes, ook leuk maar ik wou er maar 1. 
Dit was mijn tekstje, hopelijk was het leuk?! 

xxx JASMIJN 

Hier is ook een mopje: 
Er waren twee mensen aan het wandelen, dan zegt de ene: "kijk daar een bos!" Zegt de ander: "Waar? Ik zie het niet!" "Daar!!!" "Huh ik zie het niet er staan allemaal bomen voor!" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten