Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

Klasweblog 6de leerjaar De Tandem

dinsdag 15 november 2016

Dag iedereeeeeen!


Met Lode (ma en ook met mij zo) (ja en ook met Samson) We zijn momenteel bezig met het knutselwerk 'Spin Sebastiaan'. Het is oorspronkelijk een gedicht, maar wij moeten er iets creatief rond doen. Ik vind het heel leuk om er aan te werken.
Waar ik ook graag iets over wil zeggen is dat we soms iets aan ons eigen idee mogen doen. We mochten zelf iets bedenken waar we iets over willen leren of iets oefenen en dan mochten we er op onze eigen manier aan werken. Ik wou graag tekenen en Finn wou graag met computers werken. We werken met scratch. Scratch is een programma waarmee je zelf spelletjes en tekenfilmpjes kan maken. Ik teken de figuren, voorwerpen en landschappen waarna Finn ze omzet naar een filmpje. Super leuk dus! Alleen wel jammer dat we er de laatste tijd niet meer zo vaak aan werken.

Daag, Lode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten